3 varv i spåret

Hej!
Idag tror jag har varit den somrigaste dagen på evigheter, riktigt skönt i luften. Ännu skönare var det i spåret, sprang med Hannah. Nu är jag här hos henne och har precis duschat, ska snart äta middag.

Jag måste bara säga att jag älskar dig Hannah, du är den jag har absolut roligast med och det vill jag att du ska veta om. Det finns ingen som någonsin skulle kunna ersätta dig, det är jag säker på. Jag kan verkligen prata med dig om allt, <3

När jag ser denhär bilden tänker jag bara sommarsommarsommar !

image13 bild från h&m


Kommentarer
Postat av: Louise

Hehe! Vadå mittbena ;P

2008-04-24 @ 21:44:34
URL: http://llouises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (egentligen helt onödig, men skriv in om du vill)

URL/Och din bloggadress:

Säg vad du vill:

Trackback
RSS 2.0