Äntligen!

Hej! Som sagt så praoar jag på coop extra, vilket inte har varit en höjdare. Fram tills idag! Allt vände, går inte in på detaljer men nu är det riktigt kul igen. Tråkigt att det är sista dagen imorrn bara...

Just nu har jag rätt mkt på G, nästan för mkt
moppeutbildningen (börjar på måndag)
show på vasan den 17e, massa rep&grejer innan
födelsedag :D 11maj!
praoen (fast den är ju tyvärr över imorrn)
skolan (7veckor till sommarlovet!!)
ny digitalkamera beställd!
letar väldigt mkt efter en moppe, men jag har en på G

jaa, det var väl en kort sammanfattning av vad som väntar ;)

Nu ska jag gå och byta om till friskis, men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (egentligen helt onödig, men skriv in om du vill)

URL/Och din bloggadress:

Säg vad du vill:

Trackback
RSS 2.0