Långpromenad

Heej! Idag tog jag en riktigt lång och härlig sovmorgon och väcktes av Hannah som ringde mig. Jag var verkligen helt off i telefonen för jag var så himla trött sen veckan som varit (har haft prao från åtta till fyra, coop extra (!). Man sliter med att packa upp hur mycket varor som helst så jag har typ jättefula naglar och händerna känns helt trasiga nu) menmen, det är bättre än skolan. Jag fixade i ordning mig snabbt och sen gick vi spåret, mycket skönt. Det kändes verkligen som sommar i luften, konstigt med tanke på att det ska komma snö i morgon, det är i alla fall vad jag har hört. Vi funderade på att ta en shoppingtur inne i stan men så blev det inte, vi hamnade hemma hos mig och gjorde chokladbollar istället. Mysigt värre! Nu sitter jag och Hannah framför datorn och slappar. Jag är faktiskt sugen på en joggingtur i spåret, får väl se om tanken blir till verklighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (egentligen helt onödig, men skriv in om du vill)

URL/Och din bloggadress:

Säg vad du vill:

Trackback
RSS 2.0