Äntligen! KOMMENTERA!

YES, äntligen är designen klar. Som jag har kämpat, typ hela kvällen. Headern placeras aldrig där jag vill och jag har sparat minst tio olika varianter, men alla blir på något konstigt sätt alltid för små. Stackars storesyrran som har fått sitta här bredvid och höra på allt mitt klag på hur dåliga program vi har på datorn som inte fixar det jag vill. Skitsamma, nu är den klar och nu vill jag gärna ha lite kommentarer på detta. Säg ärligt vad ni tycker tack! :)

Ja, nu ropade syrran att "the pussycat dolls" började, och jag måste ju nästan erkänna. Jag är en riktig sucker för tv-program som inte handlar om nånting. Asså rent skit egentligen. Ni vet som Tila Tequeila, NEXT, Made, The pussycat dolls, Farmen, Robinsson.. Jaa, med andra ord kallade "dokusåpor", men man blir väldigt fast när man väl börjar kolla. Men de där operationsprogrammen tycker jag inte är nån hit än så länge, det är väl mest bara kul att se "för&efterbilderna", kan inte förstå hur folk bara lägger sig under kniven som om det inte är någonting. Eller hur folk kan gå helt utan att vara nervösa och tatuera nån stor figur över hela armen, visserligen är jag en sån som blir nervös för allt, men ändå...

Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha, I LOOVE operationsprogrammen o tatueringsprogrammen, haha! Du har en bit kvar till min tv- tittar nivå ;)

2008-06-12 @ 15:05:10
URL: http://soophiees.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hihi du som skrev kommentaren råkade visst ange min bloggadress ;) /soophiees.blogg.se

2008-06-12 @ 18:24:28
URL: http://soophiees.blogg.se/
Postat av: Hannah

haha så är jag också, kollar bara på skitprogram. Men det är dom som är kul så ;) <3

2008-06-12 @ 19:03:28
URL: http://hannahborne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (egentligen helt onödig, men skriv in om du vill)

URL/Och din bloggadress:

Säg vad du vill:

Trackback
RSS 2.0