Äntligen körkortet! :D

Hej!
Idag var det tidig uppstigning för att sen få skjuts av Therese's mamma till parkeringen mittemot Heron. Där väntade vi i typ en halvtimme och sen kom det tre knuttar på motorcyklar. Haha, en av de var våran typ "ledare" som skulle hålla i våran uppkörning. Sen körde vi runt på parkeringen och gjorde massa övningar och sen pajade min moppe (!). Haha, men tydligen hade den gjort det innan så det var inte mitt fel. Efter det fick vi reda på att vi var godkända och åkte sen och hämtade papprena vid Huddinge Trafikskola. Så nu är väl de enda som återstår att vänta på körkortet. Det tar typ en till två veckor så ska försöka hålla mig att inte köra tills dess.

Nu är jag med Hannah, har precis käkat pannkakor m. sylt. Sen ska vi väl hitta på nåt. Jag är typ helt förälskad i Daughtry's nya låt "what about now", så jävla bra!

Och imorrn är det skolavslutning, ska ha på mig :
 , dock inte skorna, kör nog på ballerina tror jag :).

 , och en liten bild på Hannah <33 :)

Kommentarer
Postat av: therese

vart har du köpt den dära klänningen den va jätte fin?

2008-06-09 @ 15:49:21
URL: http://theresses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (egentligen helt onödig, men skriv in om du vill)

URL/Och din bloggadress:

Säg vad du vill:

Trackback
RSS 2.0