Give me an answer :)

Vad ska ni hitta på imorrn?

Själv tänkte jag troligen åka iväg till Barkabys flygfält för att titta på något radiostyrt.. Tror nog att jag istället kommer slinka in på Barkabys outlet me syrran, radiostyrda grejer ligger nog inte riktigt för mig. Men kanske ändå ska ge det en chans?

Ska annars försöka att inte shoppa sådär jättemycket, vill jättegärna ha en laptop, även om det känns lite to much för många så känns det ändå som att den skulle bli välanvänd. Men det krävs nog en del sparande för mig innan jag kan nå den drömmen, men vem vet? Rätt vare är så kanske jag läser dethär inlägget med min laptop? Man ska inte drömma för mycket... I värsta fall får jag väl önska mig pengar så fort det är julafton och samla ihop till en, på nåt sätt borde det gå :). Någon som har tips på någon billig och bra laptop?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kolla i affärer är alltid kul ;D Själv sitter man på plan imrogon :P

2008-06-13 @ 22:21:10
URL: http://celebratelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (egentligen helt onödig, men skriv in om du vill)

URL/Och din bloggadress:

Säg vad du vill:

Trackback
RSS 2.0