Godis&TV-dag

Hej, måste bara säga att idag är en riktig typisk godis&tv-dag enligt mig. När man känner att allt man vill är att slappa. Man orkar liksom inte göra några större ansträngningar. Jag kanske låter helt sjuk, men när vädret är såhär så får jag städlust. Jag kan typ börja rensa ut hela rummet och putsa varenda litet skåp. Annars är jag den som alltid har stökigast i mitt rum av alla här hemma. Men kan bara inte hjälpa det, när vädret är dåligt får jag en otrolig städlust. Även lust att förnya saker, så som att köpa nya typ mattor, och såna grejer. Men sån är jag, någon mer som känner likadant?


Kommentarer
Postat av: Jenny

ja visst är det:) haha

2008-06-11 @ 15:15:05
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Hannah

haha det får inte jag, om det är en slappardag så blir det ingenting gjort för mig i alla fall ;) <3

2008-06-11 @ 15:34:02
URL: http://hannahborne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (egentligen helt onödig, men skriv in om du vill)

URL/Och din bloggadress:

Säg vad du vill:

Trackback
RSS 2.0