Moppehjälm!

Sådär, nu har jag köpt en moppehjälm också (bild kommer väl senare), då äre bara körkortet kvar och sen ska jag åka som bara fan! ;)

Och en liten update - var precis nere i huddinge c med louise och pappa, köpte ett nagellack och lite mat till kvällen. Mamma har åkt bort så det blir vi och pappa ikväll dåra ;).

Shit vad det har blivit varmt ute, försökte läsa veckorevyn i solen, men de gick verkligen inte. Höll typ på att koka bort...
Fast å andra sidan så är jag rätt känslig för värmen, har lite fel pigment för att bli brun också, så allt jag kan få är fräknar. Menmen, det finns värre saker än såntdär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (egentligen helt onödig, men skriv in om du vill)

URL/Och din bloggadress:

Säg vad du vill:

Trackback
RSS 2.0