Picknick!

Hej!
Under helgen har mamma och pappa vart bortresta och så har Linnea bott här så det har vart väldigt skönt. Idag fick vi picknicklust och bakade snoddas och gjorde köttbullar som vi tog med oss ut till skogen. Sen satt vi där och solade, åt och lyssnade på musik ett tag. Efter det gick vi hem och sen slappade vi väl resten av dagen. Nu åkte hon precis hem. Självklart hade jag med mig kameran, men Louise har den datorn jag tänkte ladda in bilderna på just nu så bilderna kommer med en senare uppdatering.

Inför imorgon har jag faktiskt inga planer alls, får se om jag kanske ska jogga i spåret. På tisdag är det i alla fall megaintensivpasset så det får jag ju bara inte missa!

Näe, nu ska jag fördriva tiden lite framför datorn och sen blir det väl lite mys på kvällen med syrrorna.
Ha de så bra sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (egentligen helt onödig, men skriv in om du vill)

URL/Och din bloggadress:

Säg vad du vill:

Trackback
RSS 2.0