Planer ;)

Sådär, nu har jag precis käkat grillat till middag och har inget bättre för mig än o blogga lite.

Mina planer inför imorrn är;

¤ gå upp hyfsat tidigt så att jag kan jogga lite innan det blir för varmt, hannah vill du hänga me? (smsa isf)
¤ duscha
¤ göra mannagrynsgröt (a) de har jag längtat efter sen dagis så nu har vi köpt hem mannagryn, haha undr aom jag gillar det fortfarande?
¤ njuta av första dan på sommarlovet, och självklart också nationaldagen!
¤ sola (med solkräm, annars blir jag bränd)
¤ möta upp linnea nere i huddinge c nån gång på eftermiddag

Sen imorrn får jag väl se vilket av allt dethär jag uppfyller, hihi!
Kanske inte blir nån jogging, de beror på hur det är med tandställningen, förra gången jag tränade när de hade spänt den fick jag världens huvudvärk så får väl se hur jag känner imorrn. Just nu kan jag inte ens tugga, men det blir bättre! :)

Och.. Hannah - glöm inte smsa om du vill jogga ! :)

Sist men inte minst en liten ego-bild, haha, och för er intresserade så ligger min nyköpta moppehjälm längst ner till vänster, men jag kan inte påstå att man ens ser att det är en hjälm, men ändå? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (egentligen helt onödig, men skriv in om du vill)

URL/Och din bloggadress:

Säg vad du vill:

Trackback
RSS 2.0