Sandra today

Hej! I natt somnade jag inte förräns strax efter två, de var varmt i rummet och jag var inte ens trött.. men vaknade i alla fall strax före tio och kollade på "blue water high", följde serien förra året så ville kolla om den var bra i år också. Efter att ha slötittat på tv ett tag fixade jag i ordning mig och tog tåget iväg till Sandra. När jag kom dit tog vi oss iväg till Långsjön för att bada, men när vi kom fram vare rätt mulet och vi hade ingen badlust så det blev inget bad. Lite solning och sen påväg hem igen. Efter det gjorde vi pannkakor och körde dansmatta & guitar hero. Sen drog vi till mig och käkade middag och nu ska vi snart möta upp Hannah för att gå till Friskis. Det var väl denhär dan lite kort. Och, här kommer en bild på långsjön:


Kommentarer
Postat av: Cathhrine

Jihuu, nu är jag en ny medlem på blogg.se. Hoppas du glädjer mej med att skriva några kommentearer antingen på www.cathhrine.blogg.se eller www.caxo.devote.se! /Tacksamma kramar!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (egentligen helt onödig, men skriv in om du vill)

URL/Och din bloggadress:

Säg vad du vill:

Trackback
RSS 2.0