Slappdag!

Hej, idag är det en typisk slappdag för mig. Fredag är det också, vilket känns jätteskönt! Idag har jag inte gjort någonting nödvändigt, har tittat på tv, spelat tvspel och jaa.. det är väl allt. Nu får ni inte tro att jag är värsta lata människan, men kände att jag behövde en sån dag och det behöver väl alla?

Nu ska jag snart käka lite lunch tror jag, är inte särskilt hungrig men vill inte tidsfördröja dagen ännu mer än jag redan har gjort...

Och till sist, en låt som Sandra tipsade mig om som jag verkligen fastnade för:

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Tack så mycket för den kommentaren.. uppskattas verkligen! =)

2008-06-13 @ 13:58:14
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: Sandra Jonaeson

Ja verkligen =/

2008-06-13 @ 15:04:09
URL: http://jonaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (egentligen helt onödig, men skriv in om du vill)

URL/Och din bloggadress:

Säg vad du vill:

Trackback
RSS 2.0