Uppkörningen imorrn!

 

Har precis käkat lite mellanmål, i promise hallonyoughurt med russin i är mycket godare än det ser ut på bilden xD, och cappuccino försöker jag lära mig att tycka om.. hihi ;)

Tandläkarn gick väl bra, direkt när jag kom in så sa tandläkarn "men, du har väl en syster som heter Louise som har gått här", lite förvånad svarade jag "ehh ja" då fick jag till svar att vi var väldigt lika, haha lite sjukt att hon kommer ihåg min syrras namn som gick där för ca 2 år sen (om jag inte är helt fel ute). Men hon var inte så jättebra enligt mig iaf, typ slant hela tiden.. Menmen, man får väl stå ut de där 20min..

Sen när jag ändå var inne på de där med sjukvård fortsatte jag iväg till Jenny som fixade mina cptår, får nageltrång typ 24/7, men nu är det fixat så då slipper jag tänka på de längre..

Och imorrn är väl det först uppkörning halv nio på morgonen, efter det åker jag tillbaks till skolan och kollar på talangjakten. Sen slutar den dagen, så det är rätt slappt.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Lycka till på uppkörningen :)

2008-06-03 @ 19:52:03
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (egentligen helt onödig, men skriv in om du vill)

URL/Och din bloggadress:

Säg vad du vill:

Trackback
RSS 2.0