Johanna

Hej, nu sitter jag hos Johanna framför deras nya data (aa) haha, vi har precis spelat lite fotboll ute i solen, puh vad varmt det är! Bilder orkade jag inte ta några så det får ni klara er utan, hihi. Annars idag har jag övningskört lite moppe, uppkörningen är ju på onsdag och vill inte suga totalt, men får hoppas att det går bra. Försökte köra i 8:or, men det är faktiskt mycket svårare än man tror. Sen var jag och handlade en snabbis med pappa också. Men annars har faktiskt ingenting hänt idag. Skönt att ha en lugn lördag, men känns nästan som söndag eftersom jag va hemma från skolan igår (a). Så, det känns super med ledigt en dag till!

Imorrn har jag ingenting planerat, men har hört att det typ ska bli värsta värmen så det blir väl solasolasola till skolavslutningen. Jag blir verkligen aldrig brun, bara röd. Men folk säger att det beror på mina "fina" fräknar, så jag får väl acceptera det då.. Men fräknig har jag iaf blivit, alltid något :).


Kommentarer
Postat av: Lisa

svar: Tack så mycket :) Hoppas du haft en fin dag :)

2008-05-31 @ 18:59:36
URL: http://niosekunder.blogg.se
Postat av: Hannah

I luuve your fräknar :D

2008-05-31 @ 21:35:40
URL: http://hannahborne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (egentligen helt onödig, men skriv in om du vill)

URL/Och din bloggadress:

Säg vad du vill:

Trackback
RSS 2.0