Lyckad kväll!

Hej!
Nu kom jag och syrran hem för ett litet tag sen. Kvällen var superlyckad, verkligen. Det var otroligt duktiga dansare, kan inte förstå att jag ska vara med där redan nästa år men får väl hoppas att jag blir bättre xD. Showen var rätt lång, typ 2,5 timmar. Vi hade sån tur, vi skulle egentligen suttit längst ut på balkongen för att vi hade köpt biljetterna för red. pris (eftersom jag dansar där), men sen kom det typ inga som skulle sitta där så vi fick värsta bra platserna.

När vi sen skulle hem missade vi precis tåget, men det gjorde inte så mycket. Vi satt och kollade på konstiga människor. Priset tar nog en väldigt annourlunda tjej hem, hon kunde bara gå på de "vita" rutorna och såg allmänt konstig ut. Hon verkade ha värsta tvångstankarna. Man ser ju rätt långt på centralen och några minuter senare när vi fortfarande satt kvar på våran bänk ser man henne borta i fjärran typ hoppandes, gud vad vi garvade. Det var nästan så att jag tog fram kameran, men kände att det inte riktigt var läge. Sen kom vi i alla fall in på ett proppfullt tåg, men som tur var tryckte jag mig fram så vi fick sittplatser. Sen vare raka vägen till Huddinge och sen en promenad hem. Och nu sitter vi här och nördar framför datorerna...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (egentligen helt onödig, men skriv in om du vill)

URL/Och din bloggadress:

Säg vad du vill:

Trackback
RSS 2.0