Måndag

Imorse vaknade jag av att mobilen vibrerade i hela rummet, jag undrade vem fan det var som ringde så himla tidigt. Men, jag hade försovit mig. Tack Johanna för att du ringde, jag måste låtit helt off i mobilen, haha!
7 minuter senare var jag påväg till en annan buss, rekord ! (a) Innan det ringde jag Tessan, hon hade också missat bussen så jag slapp iaf åka ensam. Sen hann jag typ precis innan vi började, så jag hade inte sådär jättebra start på dagen...

Själva skoldan kändes iaf hyfsat kort och när vi hade slutat gick jag och hämtade barnen. Alltid bra att tjäna lite pengar genom att sitta barnvakt. Satt där och läste ur körkortsboken och försökte lära mig lite "varningsmärken", menmen jag tänker gå dit imorrn och göra en "fas" eller vad det nu kallas så får det gå som det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (egentligen helt onödig, men skriv in om du vill)

URL/Och din bloggadress:

Säg vad du vill:

Trackback
RSS 2.0