SHOW IMORRN !

Hejsanhejsan!
Imorrn är det då show med kühlers, har fortfarande inte hittat ett par "baggyjeans" (?) , men de löser sig imorrn hoppas jag. Sen behövs vita tofsar att sätta längst ner på byxorna som är lite stora, haha.

Ahh, jag är nästan redan nervös inför imorrn, gissa hur jag kommer vara detdär ögonblicket precis innan man kliver in på scen? När man tänker igenom stegen i huvudet en sista gång. När man känner känslan "nu gäller det". Jag ska inte tvivla, jag ska köra järnet. När jag är med om det ögonblicket vet jag att jag aldrig skulle kunna sluta dansa. Även fast jag tvivlat och inte känt jättemycket på varje lektion så känns det att dansen verkligen är allt. Jag brinner för dansen och kan aldrig ge upp den. Men åter till det jag snackar om, ögonblicket, det man väntat på i ett år, när det händer. Då är jag fan lycklig.


Kommentarer
Postat av: sofie L

hålllllller med!

2008-05-22 @ 16:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (egentligen helt onödig, men skriv in om du vill)

URL/Och din bloggadress:

Säg vad du vill:

Trackback
RSS 2.0